luni, 18 februarie 2013

Visul unei nopti de toamna

Pe Simona o cunosteam de multa vreme, de la niste baieti din cartier.Au adus'o la
bairam la Costin cand s'a liberat de armata si-au pus'o sa faca streaptease.Am
ramas mirat cand am vazut asa ceva,pentru ca aveam cu totul alta impresie despre
Simona. O vedeam destul de des pe strada, imbracata bine, cu gentuta la umar si
credeam ca este o doamna cumsecade.La fel de surprins am ramas la acel bairam despre
care vorbesc, cand, dupa mai multe sticle de vin, am vrut s'o fwt si m'a refuzat.
Mi-a spus ca ea nu se fwte aiurea'n tramvai.In schimb,baietii de la bairam,i'au
bagat o creta'n cwr, au urcat'o pe masa si au pus'o sa scrie cifre. Se pricepea
al drac'lui de bine la miscat din cwr.Am ramas impresionat.
De cate ori o vedeam pe strada o salutam zambind, nimic mai mult. Foarte rar sa
zic c'am schimbat doua trei vorbe.Da' niciodata nu i'am batut vreun apropo',sau
sa'i fac vreo propunere deocheata. Ba chiar in ultima vreme ii vorbeam cu dumneavostra:
"Saru'mana, ce mai faceti? " Odata, cred ca era mai distrata, mi-a raspuns ca are
si maini si picioare si tzitze.Cata laba am facut io pa urma acestui raspuns...
Era tzapana,al drac'lui de tzpana.Baietii din cartier ii spuneau "Cwr de fier"
Eu mi-as permite chiar, s'o numesc "Cwr de titaniu".Toata lumea vorbea despre
Simona ca e mare cwrva, da' nimeni n'o vazuse vreodata cu un barbat.D'aici,
nenumarate presupuneri legate de orientarea ei secsuala.Uniimai rautaciosi, spuneau
ca-si baga facaletu'n mingeac,pentru ca e nesatula.Altii sustineau cu incredere
ca este lezbianca.O fi , nu stiu.

Zilele trecute eram cu Papai la dusuri, la etajul trei. Eu ma pisam si ma uitam
pe fereastra.Papai era in dus si-o zguduia.Papai se masturbeaza dupa o reteta proprie
,bine'nteles secreta.Ii trebuie un anumit timp pentru asta.Are o formula,ceva,
ca n'ai cum sa'l deranjezi din laba.Ii ies ochii din cap ca la broasca, se'nroseste,
se'nverzeste,isi tine respiratia, si cand incepe sa urle stii ca mai are cateva
zeci de secunde pana'si varsa naduful.
-Simono ! Mergi incolosa?
Nu mi-a raspuns,in schimb a dat din cap afirmativ.
-Stai asa ca venim si noi. Ne lasi si pa noi la colt.
-Da' hai mai repede ca ma grabesc, mi-a raspuns bagaboanta.
Papai respira greu si tremura.
-Hai futu-ti mortii ma-tii de labagiu, hai mai repede ca ne duce asta cu
autobuzu'.

-Bai Simono, de cati ani ne cunoastem noi?
-Douajdoi.
-'Ai sa'm bag pwla! Da' trece vremea ...
-Trece , trece..
A'ntors autobuzu' la prima intersectia si a oprit. Se uita la mine razand ca proasta.
-De ce-ai intors? Mergem undeva?
-Am treaba, ti-am spus. Hai coborati.
L'am treizt pe Papai si-am coborat.Din usa,i'am cerut numaru' de telefon,da'
mi-a zis ca n'are rost.
-Da' ce treaba ai?, am intrebat'o in timp ce inchidea usile autobuzului.
-La trei jumjate'mi vine barbatu' si trebuie sa stau sa'l pandesc.
-Cum adica? Care barbat? Esti maritata?
-Nu sunt.Si la senzatiile pe care le traiesc cand il vad, nici nu'mi trebuie.
-Explica-mi.
-Adica iese de la fabrica.Lucreaza la melana , in Grui.In fiecare zi la trei
jumate, sunt acolo. Parchez masina jos, langa Tbc, si-astept.Il vad cam de la
doua sute de metri si incep. Nu pierd nici o secunda.Cand trece pe langa masina,
sunt fleasca. Mai mult ca sigur stie ce fac.Cand imi zambeste, imi vine
sa urlu de durere ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu