luni, 11 aprilie 2011

iq

Imi zicea 'al batran in putinele momente de luciditate : "Baah ! ...Sa nu-ti faci neamu' de rusine ! Io am fost respectat oriunde m'am dus ! Uite-asa avea grija de mine inginera si ma respecta , ca io mi-am vazut de treaba si nu m'am bagat niciodata unde nu trebuia . Si cand am fost inchis , la fel ! Nu m'am bagat cu hotii ...Mi-am vazu d'ale mele . Si ma-ta a fost de neam bun . Atat ca i'a placut viata! Da' a fost de soi bun ! N'are de ce sa-ti fie rusine cu noi .Pune mana si insoara-te , ca asa e lasat de la Dumnezeu . Sa faci baieti sa-ti duca numele mai departe ! Tu esti un copil bun . Sa ai grija cu femeile sa nu te'ngenunchieze , ca vezi bine cum m'a lasat ma-ta .."
Sotia mea Minerva are coeficientu' de inteligenta 65,2 . Eu il am 189,9 . Nu ne incadram la copii. Din cauza ei . Acu' doi ani trageam sperante .Il avea 100 , in crestere fata de acu' trei ani cu zece puncte .
- Da Dorule , te sun cand vine de la spital . Da , da ...N'am stiut ca e insarcinata! Oricum , banii raman la tine .

Nu pot sa plec din cauza avocatului care-a intarziat cu actele . Mi-a spus ca intr-o luna se pronunta divortul si trebuie sa fiu prezent . Laura a avut crestere de treizeci de puncte . Are 150 ! Dupa socotelile mele , ne-ar mai trebui 60 de puncte brut . Da' cu deducere ne incadram la noua luni . Si testele de noua luni sunt simple . Sa fii idiot sa nu obtii macar o suta de puncte . Oricum , pana nu vad actele semnate , nu'mi mai fac nici un plan .
-Eleno ! Vezi cum faci sa-mi dai banii ca naste proasta ! A avut sarcina ascunsa ...Da , e'n noua luni .Naste un baietel .

Laura e cam smechera .Vrea sa'i platesc chiria pe trei luni . Acu' trebuie sa platesc contributia pentru sarcini ascunse si nu'mi ajung banii din dobanda .
- Bree ! Vezi c'am visat'o pa mama ... Era cam dezbracata si'mi cerea ata sa coase o fusta . Vezi , cand iei pensia cumperi si matale o fusta si i'o dai de pomana . Da ? Cand imi aduci dobanda ?

Mi-a zis Minerva acu' vrun an sa mergem la tara la ma-sa sa crestem vaci . Sa renuntam la oras si sa facem cati copii vrem . Probabil simtea ca nu poate mai mult .Frustrata dracu' !
-Nu mey vere ! A trecut prin filtru de la Kaufland . A fost d'aia ascunsa . Avea ciclu' normal .Trebuie sa platesc amenda .Da , era baiat . Il omoara la nastere . Nu ne'ncadram sa'l pastram . Asta e .

Daca prind contractu' cu turcii ma scot ! Dau un milion pa douaj de puncte si'mi fac un baiat .O iau pa Laura , ii platesc chiria si raman aici .Nu mai plec nicaieri . O tampenie ! Am suficienta experienta sa trec peste legitimitatea ideilor .Cum a obtinut idiotu' de Doru 350 de puncte ? De 150 stiu ca le-a primit mostenire .Da' restul ?
-Da Laura , stiu ... Da' sacrificiile pe care le-ai facut in ultimul an ? Astea nu le mai pui ? Oricum , esti bolnava de epuizare .A fost alegerea ta si te respect pentru asta . Eu intr-o luna sunt liber . Minerva a murit cand a nascut , da' nu pot sa semnez nimic pana nu vine avocatu' din vacanta . Daca vrei bine , daca nu ,.. du-te'n pwla mea ...Da ? Nu ma rog de tine . Deja am 300 de puncte si putin imi pasa de imaginea ta ! Da , sunt pragmatic si ordonat .Clar !

De cand a murit Minerva , existenta mea a devenit un scop .Cat de idiot am fost in ultimii ani . Sa caut ordinea in haos ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu