luni, 11 aprilie 2011

Punct

L'am zarit stingher in capatul cerului .L'am imbratisat si i'am promis c'o sa'l iau cu mine peste tot . La film si la cofetarie si la lucru . I'am comandat haine noi la un croitor de lux . Ne-am imprietenit pentru a nu stiu cata oara , dar de data asta pentru totdeauna . Cel putin asa vroiam amandoi . Neconditionat ! Doar ca el , in calitatea lui de punct , trebuia sa ma sprijine din cand in cand .Si eu la randul meu aveam sa'i dedic momente din zi si din noapte . Insa o femeie frumoasa ne-a invrajbit din nou . N'o iubeam , doar simteam lucruri neintelese . Era foarte frumoasa. Imi tot dadea tarcoale si'mi zambea pe sub coasa . Am alergat dupa ea ,dar n'am prins'o . As fi vrut s'o tin in brate si sa'i respir sufletu' . Nimeni nu indraznea sa se-apropie de ea . Nici macar punctul . Intr-o seara am prins'o iesind de la un batran bolnav de inima . Am incercat sa'i prind mana dar si-a tras'o repede si mi-a spus doar ca are de terminat niste acte si cu siguranta va trece pe la mine . Doar sa am rabdare , mi-a mai spus . De-atunci , punctul meu a disparut din capatul cerului . Probabil a crezut ca doresc rezilierea contractului .Nu l'am mai vazut de-atunci . In capatul cerului sunt foarte multe puncte . Pot sa-mi aleg ce punct vreau ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu