duminică, 19 decembrie 2010

Beat pe "esafod"

De fiecare data cand aparea pe "esafod" , natura insasi se revigora in tablouri din cele mai frumoase aducand mai multa lumina , chiar daca miezul noptii se apropia inevitabil . Ce sa mai spun despre domnii care dupa o seara reusita in compania amicilor sau chiar in interes de afaceri , in drumul spre casa se rataceau cu propria vointa prin preajma "esafodului" . Era noua la esafod si inca nu se deprinsese cu toate tainele trebuincioase unei prostituate rutinate . Privirea de copil cuminte trezea in randul potentialilor clienti sentimente paterne , motiv pentru care majoritatea barbatilor evitau petrecerea unei nopti in angelica sa companie .Cand am vazut'o prima data , nu'mi venea sa;mi cred ochilor asemenea frumusete . M'am oprit in loc , am privit'o si in ciuda faptului ca eram incredibil de beat si'mi doream marsav o pocnitoare care sa'mi satisfaca poftele trupesti intr-o viermuiala vascoasa plina cu regretele diminetii ce urma , am intrebat'o : "de ce ? " Mai mult ca sigur n'a inteles ,dar a avut bunavointa sa'mi arunce un zambet fortat si sa'mi expuna preturile in functie de pozitii si de dorinte . Am intrebat'o din nou "de ce?" . Nu era sigura ce sa;mi raspunda .Zambetul de actor prost semana din ce in ce mai tare a nedumerire . Si'a intors privirea catre un specimen minuscul imbracat din cap pana'n picioare in haine de lac sau ceva asemenea , ca prea luceau . Minusculul peshte , pe numele sau Licurici , cu tigara'n coltul gurii si mobilul deasemea lucitor , de fapt stralucitor , la ureche , dupa un " te sun yo mai tarziu c'am treaba acu' .." , mi s'a adresat fara pic de respect : "bah vere , ejti dus cu capu' ?ce-ai ? hai , ia-ti drumu' daicisa ! " .I'am raspuns ca nu sunt dus cu capu' , i'am spus ca vreau fata pana dimineata . "Pai vreao mah ! ...toata noaptea ?! " " Da koaie , toata noaptea .." Am batut palma cu minusculul peste bineinteles dupa ce mi-a pus in vedere sa nu care cumva sa fac vreo marsavie si sa nu'i aduc "mecanicu' " inapoi . L'am linistit ca nu se va intampla asa si-am plecat nu inainte de a'l intreba " cat porti koaie ? ".A ras a prost , lasand la vedere lipsa a vreo trei , patru dinti si mi-a raspuns : " patrusapte nenica ! traiesc pa picior mare ! ha, ha .." Adevaru' e ca era vizibil contrastu' dintre inaltimea de 160 cm si incaltarile imense , bineinteles cu varf al drac'lui de ascutit si absolut din lac sau ceva asemenea ca prea straluceau . Pe drum am mai intrebat'o de cateva ori "de ce" , pana cand mi-a raspuns . "In nici un caz de placere " . Ajunsi in camera de motel am inceput sa purtam o discutie despre diverse lucruri .Am aflat ca o cheama Ofelia . M'am recomandat Hamlet , da' nu s'a prins . Mi se parea timida si ca sa ma conving ca intr-adevar este , ma holbam ca prostu' la ea minute in sir . "O bei pe toata ? " ma intreaba Ofelia cu privire la sticla de whiskey luata de la receptie . "Habar n'am , i'am raspuns sincer . Tu nu bei ? " "Stiu ca nu e frumos sa refuzi ..o sa gust putin .." Am turnat in pahare , am toastat cu mainile incarligate precum cavaleri din vechime cand castigau vreo lupta .Am sarutat'o pe frunte . Parinteste . Eram in stadiul patru al betiei . " Acesta e stadiul in care te poti lupta cu oricine, oricand. Adica devii INVINCIBIL. Este de asemenea stadiul in care poti provoca pe oricine. Nu ai nici o teama ca poti pierde lupta deoarece esti DESTEPT, esti BOGAT si esti inca ATRACTIV in comparatie cu toti ceilalti."
Dupa ce am povatuit'o cum si ce ar fi mai bine pentru ea , chiar pentru omenire sa faca , mi-a cerut voie sa faca un dus . "Du-te ..,pastreaza'mi un loc ..in inima ta .." Eram convins ca farmecul meu a cucerit'o . Ca sa-mi intaresc aceasta convingere , am inceput sa'i recit Byron si Shelley . Ma enervam foarte tare ca nu'mi aduceam aminte versurile ,dar tot ii recitam .Vizibil plictisita de clasici englezi , Ofelia a'nceput sa se dezbrace ." Vrei sa'ncepem ? " m'a intrebat in timp ce-si impaturea cu grija o bluzita rosie cu chestii stralucitoare . "Fii sigura c'am sa te anunt , sau chiar daca n'am s'o fac , am sa incep cand vreau eu ! Ok ? Am platit pana dimineata ,asa ca nu vad de ce ti-e asa grija de cand incepem ! Nu mai ai rabdare ? " Tonul pe care i'am raspuns cu siguranta a deranjat tanara tarfa , altfel nu'mi explic de ce l'a sunat pe Licurici si'i explica in spaniola chinurile prin care trece .Sticla de la receptie se injumatatise cand Licurici imi prevedea la telefon un viitor sumbru . Am negociat o pace cu Licurici ,cat sa fie bine pentru ambele parti .Noile codiciluri anexate la contractul semnat pe esafod imi interziceau sa m'ating in vreun fel violent de tanara incredibil de frumoasa . Ajuns in aceasta situatie , m'am vazut nevoit sa renunt la clasici englezi si sa m'apuc barbateste de tanara Ofelia . Greu nu mi-a fost , mai ales ca stadiul cinci al betiei se instalase in persoana mea cu toate atuurile sale .

Morala : ori o fwti , ori belesti pwla !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu