duminică, 19 decembrie 2010

intro

Fericirea in La minor influentata de interventia brutala a Mi-ului major pentru impresionarea caracterelor sensibile.



Caut zadarnic cartea de aritmetica din clasa intai pentru solutionarea unei probleme legata de roluri.
Nici costumul de urs de la serbarea din clasa a doua nu-mi este la indemana .
Caut lucruri ieftine care sa ma plimbe peste norii adevarati , nu peste cei din poezii .
Regretele invrajbite de sentimente pozitive , precum moartea , ma acuza de scepticism intrauterin .
Calea este aceeasi ca in Spania sau in Franta ..,scurta si fara semne de punctuatie .
Virgula de trei optimi isi pastreaza un avans oarecum neglijabil fata de virgula intreaga .
Timpul imi injura prietenele care m'au parasit fara sa ma conjuge .
Despartirea a fost atat de brutala , incat n'am avut chef sa regret .
Poezia a fost promulgata prin decret ca sentinta suprema in instante de judecata .
Acordurile neconventionale sunt considerate periculoase pentru copii de clasa a doua , diezul fiind condamnat la exil in alte octave .
La minorul ma'ndreapta simfonic spre calea infinita a semnelor de punctuatie .
Interventia brutala a Mi majorului ma salveaza meschin de fericire .
Dansul lui Cohen salveaza meschin suflete sensibile de fericire ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu