duminică, 19 decembrie 2010

tango

Am luat'o in mana , am framantat'o intre degete , am rupt'o in nu mai stiu cate bucati si-am aruncat'o nepasator in bataia vantului .O frunza idioata , care in goana spre fericire decide sa moara pentru ultima oara in mainile unui barbat . Un barbat insensibil si-o frunza idioata se intalnesc in putina pasiune a unui tango expirat . Pasiunea este tradata de reflexia ei in oglinda si fericirea revelata lui Raskolnicov in finalul cartii starneste hohote de ras printre spectatori alesi din randul celor mai de incredere . Frunza isi moare idealul de barbat labagiu in palme imense de constructor fara perspective de avansare . Plopul isi priveste timid nascocirea din palmele barbatului si nu vrea in ruptul capului sa verse lacrimi . Sustine ca sunt frunze si frunze si daca te-ai obosi sa plangi pentru fiecare , ploile s'ar impotrivi certandu'l , chiar amenintandu'l ca n'or sa'l mai ploua . I'am spus ca nu'i corect fata de frunze sa nu-si primeasca portia de lacrimi si mi-a replicat agresiv chiar , sa'mi vad de copiii mei , ca stie el ce-are de facut .
Nici eu nu regret c'am rupt'o'n bucati . Oricum , vantul a primit'o bucuros , chiar demult n'am mai vazut un vant atat de prietenos . Mi-a zambit complice si a inceput s'o poarte intr-un tango expirat . Demult n'am mai vazut un tango expirat atat de placut .Si-a intors privirea spre plop , a devenit dintr-odata serios si a asteptat .Probabil n'avea aviz de insotire si se gandea sa nu dea peste alte vanturi care ar fi putut , conform legii , sa'i confiste frunza .Cred ca plopul l'a asigurat ca toate actele sunt in regula , altfel nu'mi explic de ce vantul a devenit din nou prietenos , si-a luat frunza rupta'n bucati si au plecat impreuna intr-un tango expirat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu