duminică, 19 decembrie 2010

Omleta de fructe , miros de javra .

Domnu' Roman Popor este chemat la bara ...
- Domnule aprod , va rog sa'mi permiteti sa'mi scot sosetele !
-Va rog domnule Roman ...
-Asa'i ca'mi sade mai bine descult ?
-Cu siguranta domnule Roman ...va prinde ...
-Asa'i ca sunt un inculpat sarmant ?
-Asa'i domnule ,dar v'as ruga sa nu sfidati curtea cu sarmul dumneavoastra ..
-Domnule aprod , imi permiteti sa incep sedinta ?
-Un moment , domnule judecator ...Domnule Roman , iubiti campiile ?
-Obiectez !
-Se sustine !
-Le iubesc ..., le iubesc ..
--Va rog sa mentineti inculpatul vertical ! Nu vedeti ca e beat ? Cum ti-ai permis domnule Roman sa te prezinti astfel in fata completului ...?
-Am avut citatie domnule procoror ! O am la mine ! Uite-o ..,na !
- Ce acuze i se aduc inculpatului ..?
- Pai ...., deci..., da ! Inculpatul este acuzat de ortodoxism ! Una la mana ...plus ...,un moment .., gata ! ..am gasit .., instigare la violenta impotriva bunelor moravuri ...plus ! ...cruzime fata de animale ...,stati un momentel ..,asa.., deci .., da ! Viol ! Viol , domnule judecator , viol ...Inculpatul a fost gasit vinovat de viol ..
-Da' pe cine'a violat ?
- Nu pe cine domnule judecator ! Mai grav ! Ce ? Ce a violat acest asasin ? Asta'i intrebarea ?
-Pai si ce-a violat ?
-N'am vilolat dom'le nimica ...
-Nu fii obraznic , nu'ntrerupe completu' in timp ce lucreaza !
-A violat legi .., a violat articole .., a violat intelegeri .., a violat comuniunea !
-Ce comuniune ?
-Comuniunea ce ne strange crestineste in jurul Domnului ! Acest Roman este pagan ! Nu trebuie sa profite de indulgenta noastra domnule judecator ! Mila , nu intotdeauna ne'nalta ! intr-adevar , umilinta este o virtute ..,dar! ..., dar sa te umilesti in fata paganilor ..?.., hai ca nici asta n'ar fi asa grav ..,dar sa te umilesti in fata lui Roman , iertandu'l pentru existenta lui mizerabila care ne ucide comuniunea si toate realizarile noastre ,,,, uuff , asta chiar ar fi o slabiciune ...Recomand , domnule judecator , in spiritul legii care ne guverneaza , sa puneti sechestru pe bunurile inculpatului . Asta ca prima solutie ...Slava Domnului , solutii avem destule pentru educarea acestui becisnic ...
-Voi tine cont de aceste recomandari , domnule procuror ...Inculpat Roman ! Cine te reprezinta ?
- Chiar eu domnule judecator , chiar eu ...
-Vaii.., cata sfidare ..,cat tupeu ..!
- Va rog domnule procuror , nu mai intrerupeti sedinta ...Va rog domnule inculpat ...,aveti cuvantul .
-Pai ..,as vrea sa declar si eu ceva ...
-Pai declarati !
-Da' sa se consemneze !
-Se va consemna ...

- Subsemnatul Popor Roman , nascut prin bunavointa lui Dumnezeu si la rugamintile insistente ale Maicii Domnului , cu domiciliul stabil in Eden , declar urmatoarele :
Datorita unui simt olfactiv bine dezvoltat , am descoperit miros de javra in atmosfera , motiv pentru care am cautat sa vad daca nu cumva mirosul vine din afara tarii .La inceput , am constatat , ca nu venea . Din acest motiv domnule judecator , am urmarit firul mirosului de javra pana aproape de Bucuresti . Acolo , am fost oprit , mai precis la Chitila , de trupe de jandarmi , carora le-am explicat ce caut si care m'au asigurat ca au luat la cunostinta despre existenta mirosului si ca in cel mai scurt timp vor lua masuri drastice pentru solutionarea acestei probleme olfactive . Mi-au mai recomandat sa renunt la tigari si sa'mi astup narile de trei ori pe zi cu o substanta etnobotanica .Deci , am plecat spre casa cu speranta ca mirosul va disparea din atmosfera . La scurt timp mirosul de javra mi-a inundat din nou narile parasite de efectul etnobotanicelor . N'am mai suportat mirosul de javra si mi-am cedat singur bunurile statului . Astfel , speram ca mirosul de javra ma va lasa sa traiesc linistit , chiar si fara bunuri . Nu m'a lasat . Am fost la doctor , la preot , la vrajitori in speranta ca ma voi vindeca de acest miros care nu'mi dadea pace . N'am reusit . Norocul mi-a suras cand l'am cunoscut pe dom' deputat care m'a invatat sa'mi deschid o afacere proprie si sa fac afaceri cu statu '. Din acel moment am scapat de miros . Chiar pot sa afirm ca am trait decent in acea perioada . Acum insa , miroase din nou a javra in atmosfera . O criza mondiala , care mi-a ucis afacerile cu statu ' si care'mi astupa narile cu miros de javra ....
Sunt convins ca bunul Dumnezeu ,imi va scoate in cale de data asta un senator , care sa ma'nvete sa fac afaceri cu statu' si sa ma scape drac'lui odata , Doamne iarta-ma , de mirosul asta greu ..de javra .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu