vineri, 23 aprilie 2010

Bloguri in centrul atentiei

Acest fragment este pura fictiune.Orice asemanare cu ce se intampla in realitate este pur intamplatoare!

............................
-Ia baga Dinule!.., sa vedem cum suna..
.
-"Nu stiu cum e sa fii mama.Presupun doar.As putea sa incerc doar un portret psihologic care sa prezinte niste stari legate de instincte...Incerc sa'mi amintesc chipul sotiei mele dupa ce a adus pe lume pe fetita noastra,Irina..Imi amintesc doar lumina din priviri...Imi amintesc si pastrez in inima pentru totdeauna miracolul nasterii fetitei noastre..Nu stiu cum e sa fii mama.., in schimb stiu cum e sa fii tata.Sotia mea a murit la trei ore dupa nasterea Irinei.Au trecut sase ani de atunci si inca nu am depasit acel moment.Singurul lucru care ma tine in viata este Irina,cel mai frumos copil din lume!Scumpa mea fetita!Sase ani in care zi de zi ,ora de ora ,minut de minut ,am vazut'o cum creste,cum se bucura,cum se joaca ,cum plange,cum rade....sase ani care m'au facut mai puternic...,sase ani pe care i'am dedicat in toate secundele lor, fetitei mele,Irina.Nu regret nimic din acesti sase ani.., n'as schimba absolut nimic....."

-Ia stai asa.!.,interveni Andrei imprastiind in jur circa doua,trei sute centimetri cubi de fum de tigara expirat.Nu e bine! Taie "absolut"!Asa.! Parca suna mai bine..,nu Dudule?,se adresa domnu' Andrei Gheorghe catre Dudu,individul responsabil cu aprovizionarea,care raspunse sec dupa cateva secunde un "aham"scurt,incercand in secunda imediat urmatoare sa'si regaseasca sirul gandurilor intrerupte de insensibilul Andrei Gheorghe.."n'as schimba nimic" relua Dinu Apostol lectura ce urma sa fie postata pe internet..."Poate ca totusi as schimba ceva...da..,cu siguranta as schimba momentele petrecute departe de Irina,cand nu eram acasa langa ea.., cu toate ca gandurile mele n'au parasit'o nici macar o secunda in acesti sase ani.Dac'as fi stiut ce o sa se intample ,cu siguranta as fi facut in asa fel incat o secunda sa dureze o vesnicie...Ce parinte poate sa se gandeasca la asa ceva..?..la momentul cand iti duci copilul la doctor pentru o raceala banala,..si dupa mai multe investigatii doctorul iti spune ca fetita ta are leucemie si ca nu mai traieste mai mult de sase luni?
Miliardele de lacrimi s'au oprit in loc pentru o clipa care a insemnat o vesnicie.Am simtit ca ma prabusesc si ma miram de ce sunt inca in picioare,cand ma vedeam destul de clar ,lesinat pe holul spitalului.Am vazut'o pe Irina in capatul holului jucandu'se cu alta fetita de varsta ei..,radeau si erau foarte fericite.In acel moment am vrut sa urlu...Nu mai are rost sa va spun ca sunt disperat..,stiu ca nu conteaza ..,de fapt nu ma intereseaza de nici un fel persoana mea si sentimentele ,starile pe care le traiesc ...nu vreau decat sa incerc s'o salvez..Macar sa incerc.Nu mi-e rusine sa va cer sa m'ajutati cu cat puteti,atata timp cat exista o speranta...O operatie la Viena care costa cincizeci de mii de euro.O suma imensa pentru mine , care nu am de unde sa iau...de prieteni n'am mai avut timp in ultimii sase ani.Cu toate astea ,i'am cautat si le'am spus despre drama prin care trec, si le multumesc din suflet , au reusit sa stranga doua mii de euro.Dumnezeu e mare!Colegii de la servici ,deasemenea au strans si ei o suma consistenta.Am luat legatura cu o agentie imobiliara pentru a vinde urgent garsoniera in care locuim...si din cauza asta SPER! Daca da Dumnezeu sa vand si garsoniera o sa mai trebuiasca in jur de douazeci de mii.Va rog din suflet.., ajutati'ma cu cat puteti..,va rog din suflet..,rugati'va pentru Irina!
Va multumesc din suflet"

-Ba.., nu suna rau..
-Ceeee?Nu suna rau?E demential frate! Arta pentru arta!, se minuna Dinu de continutul articolului care urma sa fie postat pe un blog in centrul atentiei pe mai multe siteuri de audienta majora.Daca in doua saptamani n'am facut douaj de mii de euro, sa ma scuipi in gura!
-Hai,hai..,baga numerele de sms si adauga'l dracu' odata c'am pierdut toata ziua si mi s'a uscat gatlejul de sete.Dudule ,esti dragut sa conduci sticlele astea pan' la magazin si sa le dai in schimbul unora pline,bineinteles platind diferenta de bani?
-Da sefu',cum sa nu..,raspunse Dudu hohotind in ras ,scanand incaperea in vederea detectarii sticlelor goale de bere....Bre sefu'.., da' cum e cu tva'u la mesaje ,ca yo nu inteleg.Ca tot v'aud pe dvs cu tva'u.Adica daca e trei euro mesaju .., si cum e cu tva'u?
-Dudule..,avem trei numere de sms..Pentru fiecare mesaj primit,noi, vom primi trei,cinci ,respectiv zece euro ,asta in functie de sensibilitatea fiecarui om care citeste blogu'.Ca sa te fac sa'ntelegi mai bine ,fugi repede la magazin si intoarce-te si mai repede.
........................................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu