vineri, 23 aprilie 2010

Jimmy si Tapaloaga (poveste de dragoste)

Jimmy este cel mai prost catel pe care l'am avut.Mi l'a adus Boroghina de la un depozit de termopane acu' vreo sase ani.Parea un catel cu perspective,mai ales ca'i cunoscusem parintii (vreo zece).I'am spus lu' Boroghina: "de unde mi-ai adus primejdia asta de caine?" "lasa'l baa..,sa vezi ce caine se face asta..,mai tare ca Garantie!" mi-a raspuns convins ca asa se va intampla.N'a fost sa fie...Oricum,l'am primit bucuros,l'am despaducheat si l'am spalat cu Dalin. Garantie l'a primit destul de bine..,chiar speram la un moment dat ca e fiu'sau.Nu era. Mi-am dat seama de acest lucru cand l'am vazut pe Garantie cum incerca sa'l stinghereasca,conducandu'l afara din curte si explicandu'i cat de frumoasa este viata in alte zone ale cartierului,chiar in alte cartiere...Jimmy,prins in mrejele libertatii absolute,il urma bucuros si convins de bunele intentii ale lu' Garantie,ceea ce nu era deloc asa,pentru ca Garantie vroia pur si simplu sa'l stinghereasca...Si asta nu din cauza de teritoriu,Garantie fiind constient de valoarea sa de dulau .Pur si simplu vroia sa se distreze pe seama prostanacului de Jimmy.Anii au trecut,Jimmy credea ca e cel mai bun prieten al lui Garantie..Garantie,un adevarat gentleman ,il lasa sa creada acest lucru.Se bucura foarte tare cand mai venea Garantie pe'acasa,si isi manifesta bucuria lingandu'l cu pofta in zone intime.Acest lucru nu'l deranja pe Garantie prea tare,desi era cunoscut in zona ca un adevarat crai.Am fost oarecum surprins de atitudinea lu' Garantie....de Jimmy eram convins ca e homo.Asta vara apare in curte o curva de catea mica..,frumusica si promitatoare.Am despaducheat'o si-am spalat'o cu Dalin. Jimmy era exasperat de prezenta ei ,chiar exasperat...Catelusa rodea tot ce'i iesea in cale,lichida intr'o secunda mancarea pisoilor dupa ce haplaise doua castroane de boabe pentru juniori(catei).Un comportament foarte urat pentru o catea.Nimic feminin..,motiv pentru care i'am spus Tapaloaga. Timpul trece,Tapaloaga creste ..mai mult pe langa tomberoanele de gunoi in compania cainilor interlopi si de vreo luna se hotaraste sa se intoarca definitiv acasa ,plina de harfe si fitze.Jimmy o vede,o recunoaste si incearca sa ramana pe vechile pozitii.Ntzzzz. Nu'i iese.Se tot chinuie prostanacu' sa'si dea seama ce se'ntampla cu el..,degeaba.E prins.De vreo doua saptamani sta Jimmysoru' numai cu urechile pe spate,de ai impresia ca e dat cu gel....A venit taratura plina de fitze si mi-a zapacit catelu'.Nu mai ai ce sa faci cu el. E distrus.Azi i'am prins sarutandu'se....Bine macar ca nu e homo...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu