vineri, 23 aprilie 2010

Ce-ti doresti cu adevarat..?

Iti mai aduci aminte cat de mult iti doreai mentosane?...sau "Cip"..?..,sau pepsi.., sau brifcor.., chiar si cico..,nu mai zic de "mascote".. prajiturelele de 6 lei.., cu ciocolata multa!Foarte mult imi doream un ceas electronic.In acea perioada era maximul, sublimul ce ti-ai putea dori.Imi amintesc cu nostalgie ziua cand mama mi-a facut cadou ,bineinteles cu ocazia zilei mele de nastere,(costa 600 de lei!)un ceas electronic.Eram cel mai fericit copil din cartier!In prima faza l'am studiat in amanunt,pana am dibuit toate melodioarele si alarmitzele care parca se aflau undeva la granita cu ultrasunetele.Apoi a trebuit sa ma laud in fata tuturor cunoscutilor si necunoscutilor cu averea mea si eram foarte fericit de aprecierile pozitive venite mai ales din partea celor mai mari ca mine.Cand terminasem toate prezentarile si descoperirile ceasului ,dragostea mea fata de el a devenit din ce in ce mai rece,la un moment dat ramanand un simplu obiect.
Apoi imi doream foarte tare o bicicleta .Am facut rost de bicicleta si eam cel mai fericit pusti din cartier!Am studiat-o , am laudat'o.., apoi ., a devenit un simplu obiect
Erau la moda magnetofoanele...Foarte tare imi doream si eu unul..Am facut rost de unul si eram cel mai fericit adolescent din lume.L'am intors pe toate partile ,l'am laudat..,dar dupa un timp a devenit un simplu obiect.
Anii au trecut ,mi-am facut rost de foarte multe lucruri pe care mi le doream din suflet.Dupa ce le-am sucit pe toate partile si le-am laudat.., au devenit simple obiecte.
Astazi mi-am facut rost de o prietena.Sunt cel mai fericit om din lume.........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu