vineri, 23 aprilie 2010

Cel mai iubi dintre bloggeri

Ma doare inima sa cheltui un euro pentru cacatul asta de blog ,dar luati aminte bine dragii mei bloggeri,in marea voastra majoritate fara perspective,sau cu perspective foarte sumbre.Deseori citesc cate-o tentativa de poezioara ,bineinteles de dragoste,sau cel putin asa se doreste..,alteori lamentari ale unor indivizi care n'au avut parte de jucarii cand erau mici,..in fine ajungem la lucruri extrem de serioase,respectiv cu cine sa votam si de ce! wow! mircea badea si curva aia de firea sunt cacati pa langa anal-istii din netlog center.
Mai citesc cate'un vis fara finalizare al vreunei tarfe mult prea elevate,dar nicidecum la fel de elevata ca LAURA ANDRESAN(iubirea vietii mele :))...,ca sa nu mai amintesc de apropiata apocalipsa sau de conspiratia gripei porcine avand efect decimarea populatiei terrei! wow!
Mai citesc jurnale intime cu implicatii destul de serioase in buna desfasurare a activitatii pe sait,cum s'a intors el de la servici,bineinteles scarbit de viata ,si s;a impiedicat de nu stiu ce catel abandonat de hingheri din prea mult exces de zel..,sau cum s'a desfasurat interviul ei intr-o joi anosta plina de burnita si de pregatirim pentru weekend.
Nu le mai puneti in centru' atentiei!
Nici macar nu le mai scrieti!
Ahhh.., m'am luat cu vorba si era sa uit pentru ce trebuie sa dau un euro.Am descoperit cel mai tare blog din toate timpurile!Sper ca autorul sa nu se supere ca il voi atasa aici..,respectiv http://ro.netlog.com/flory_natu_2008/blog/blogi...-
'Ai de capu' si de zilele mele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu