vineri, 23 aprilie 2010

Multumiri netlog pentru ca mi-am gasit amanta

Vreau sa multumesc prietenilor ,parintilor,sotiei si nu in ultimul rand netlog pentru experienta traita cu cateva zile in urma, pe care voi incerca sa o relatez cat mai succint.Ahhh.., scuze .., am uitat de regizor si de sunetist.Dar sa revin la subiect.O experienta care schimba destine,..care dupa cum spunea marele poet national Avram Iancu, poate schimba un om..,doi..,sau mai multi.Cat de fericit am fost in momentul in care am vazut'o imbracata in salopete de lucru.Cat de bine ii sta in gri! Iubesc griul! Am intalnit'o pe netlog. La inceput a fost a simpla relatie intre doi useri ordinari,care spera la o parida de sex ,el oral.., ea tot oral...Dupa cateva intalniri semierotice pe webcam(ea imi arata diploma de la liceul agricol,eu ii aratam permisul de conducere) am descoperit ca avem foarte multe lucruri in comun...cum ar fi de pilda pasiunea pentru scule electrice.Acest lucru m'a incurajat sa incerc mai mult.., sa'mi doresc mai mult.., din ce in ce mai mult...Am inceput o relatie de prietenie..,ne-am intalnit de cateva ori la Praktiker,bineinteles totdeauna la raionul Black&Decker.Eram extrem de fericit in acel tablou,alaturi de prima femeie cu care eram hotarat sa incerc pozitia 69.Imi doresc acest lucru dinainte de a ma naste.Cred ca e supremul pe care ti'l poate oferi o viata anosta si o sotie frigida care nu de putine ori ma intreaba dimineata: "a mai durat mult aseara?"
Paraschiva,pentru ca despre ea este vorba,era la randul ei casatorita,chiar avea o relatie sanatoasa cum ii placea sa spuna dar nu s'ar fi dat inapoi de la ceva nou.Imi povestea tot felu' de scenarii erotice pe care si le dorea in realitate,dar din pacate nu gasise barbatul care sa'i ofere siguranta extazului.Imi dadea adesea sms cu un citat din Vasile Roaita:"visul pe care mi'l inspiri e mult mai puternic decat realitatea pe care mi-o poti oferi"..Eram hatarat sa'i dovedesc contrariul ..,lucru pe care i l'am propus de cateva ori trimitandu'i sms 'uri cu versuri din Ion Neculce:"draga mea,nu esti tu visul/plasmuirea unei minti,/ce rasare intr-un creier/de poet in nopti fierbinti?/" Spre marea mea surprindere imi raspundea de fiecare data "nu!" Dar a venit si momentul! Trebuia sa se intample.Si acum ii multumesc maistrului Duneatza de la atelier pentru grija si tenacitatea prin care reusea sa'si formeze elevii ca viitori barbati cu deprinderi exclusiv barbatesti,respectiv sa schimbe carbunii de la o masina de gaurit electrica.Nu ma gandeam in veci ca acest lucru,schimbatul carbunilor,imi va oferi extazul pozitiei 69!Dar fix acest lucru s'a intamplat.Ca sa parafrazez un mare ideolog francez,Oliver Twist,as spune ca viata este ca parul din dos: scurta si plina de valori fundamentale.I'am promis ca o sa'i arat cum se schimba carbunii unui polizor unghiular dac este de acord sa experimentam pozitia 69.A fost de acord,dar bineinteles mi-a pus o conditie:sa nu ne dezbracam si bineinteles locatia acestui eveniment sa fie un atelier mecanic....si neaparat sa se intample acum...in momentul imediat urmator.Am fost de acord cu aceasta conditie.Am facut rost de un atelier mecanic si ne-am indreptat nerabdatori catre autogara.Pe drum" i'am spus un lucru trist:l'am impuscat pe sectorist/stiu ca nu'i bine ce-am facut/dar era prea marlan si prea corupt!/"(The rolling stones)http://www.youtube.com/watch?v=U2Xd4rAxuqQ Pe acelasi drum ne-am intalnit cu sotia mea.Se intorcea de la vaca de ma'sa.Am facut prezentarile,i'am explicat ce aveam de gand sa facem,mi-a spus ca se bucura pentru mine si m;a intrebat" o sa dureze mult?".
Am ajuns in atelierul mecanic si am experimentat pozitia 69 imbracati si in momentul imediat urmator.Multumesc Paraschivo!,sau cum ar spune marele filozof grec Aristide Buhoiu: ce frumoasa este viata cand ai pantalonii rupti in dos si astepti autobuzul 69!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu