vineri, 23 aprilie 2010

Dragoste in boscheti

Prietena mea Kalinka a murit acu' 3 ani.Din dragoste..Ma iubea prea mult..Imi spunea adesea ca ea moare de dragul meu,dar nu'mi trecea prin cap ca o sa se si intample.Cu o saptamana inainte sa moara am facut dragoste in boscheti...O duminica obisnuita de vara,poate prea obisnuita, ne-a scos din apartamentul in care traiam in concubinaj(am uitat sa va spun .., amandoi eram casatoriti...fiecare cu altcineva) ,mi-am luat cartea cu Minulescu si am plecat impreuna, fiecare pe drumul sau.Ne-am intalnit peste trei ore in parc ,unde am invitat'o la o cafea in wc si nici astazi nu imi dau seama de ce m'a refuzat.A trebuit sa'i recit doua poezii intregi ca s'o conving ca cel mai frumos lucru din parc e un boschet urias in care neaparat trebuie sa mergem dezbracati.Am intrat in boscheti si i'am recitat restul poeziilor de Minulescu din cartea de istorie.Am strans'o usor de gat pana m'am convins ca a lesinat.I'am sarutat mainile calde si m'am carat la servici.., eram schimbul doi Apoi s'a intamplat sa ne vedem din ce in ce mai des.duminica...In ultima duminica petrecuta impreuna ,mi-am adus aminte ca am lasat'o lesinata in boscheti si am intrebat'o daca o doare.Mi-a raspuns ca oricum nu'i mai pasa si ca vrea s'o iubesc pan' la sfarsitul lumii,..lucru care de altfel s'a intamplat.Am iubit'o pan' la sfarsitu' vietii ei...Acum n'o mai iubesc,chiar o urasc...Si n'am sa mai iubesc pe nimeni pana nu se da o lege care sa spuna clar ca indragostitii n'au voie sa moara.Sa'i amendeze!
Imi amintesc ultima saptamana traita de Kalinka...,era palida,plina de bube si puroaie.., si sange crud cu gust de fiere.De'atunci,in fiecare duminica amestec puroaie umede cu sange crud,le amestec bine,torn suflete moarte de cel putin trei ani,..si le servesc la temperatura camerei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu