vineri, 23 aprilie 2010

Omleta de fructe 2

Onorata instanta..,va rog sa tineti seama si de recomandarile vecinilor!
-Nu am timp ..! Sa intre ultimul cetatean!
-..dar ,domnule judecator..,adica doamna.., ma scuzati...,va rog sa audiati martorii.Rog grefierul sa consemneze...
-Sa intre martorii...va rog domnule avocat al apararii..,faceti dvs jocurile..
-Domnule Jubilescu ..,va rog sa v'apropiati si sa ne spuneti cu ce va ocupati si cine v'a cumparat primul telefon mobil!
-Ma numesc Jubilescu,sunt om de afaceri roman si nu am telefon mobil pentru ca mi l'au furat tiganii...
-Haideti domnilor mai repede ca trebuie sa'mi iau copiii de la scoala...
-Un moment dom' presedinte..,doamna..,ma scuzati..ajungem imediat in miezul problemei..Spuneti-ne domnule Jubilescu..,cum vi s'a parut comportamenul inculpatului dupa ce l'ati injunghiat a patra oara?
-Sincer sa fiu ,chiar nu m'astepatam.,mai ales ca aflasem de la angajatii mei ce indeletniciri are....dupa a patra lovitura de cutit pe care i'am aplicat'o in gat..,chiar nu a mai comentat de nici un fel....chiar vroia sa-si ceara scuze , dar cred ca nu putea sa vorbeasca din cauza cutitului din gat...
- Va multumesc ...daca mai aveti intrebari?!?..domnule procuror..doamna.., ma scuzati...va rog! Martorul e al dvs.
- Inculpat Stanjenescu..,ce aveti de spus in apararea dvs?
- Regret! Imi pare rau! Sunt responsabil de faptele mele pe care mi le asum odata cu pedeapsa pe care o voi primi! Promit sa nu mai fumez niciodata in locuri nepermise! Sper ca domnul Jubilescu sa ma ierte pentru dezonoarea pe care i'am pricinuit'o...regret, imi pare rau...
-Hai hoo! Am inteles..Domnule avocat, unde sunt ceilalti martori?
-Nu mai sunt onorata instanta.., domnul Jubilescu le-a taiat capetele alaltaieri pentru ca au venit nebarbieriti la sedinta de dupa amiaza...
-Buuuuun..., se amana din lipsa de martori...Peste ....doua saptamani ! Sa intre ultimul cetatean!..dosarul nr.34989 din 16-02-20.... ultraj impotriva bunelor moravuri..,ultimul cetatean a fost gasit in viata , cu ochii scosi,limba si nasul taiate..,pe peronul garii..Va rog ..apararea ...apararea! ...unde dracu' e apararea?! Inculpat.., unde ti-e apararea?! N'ai platit avocat?! Daca nu-mi raspunzi te-acuz de sfidarea curtii! ..Ia vezi dumneata domnule procuror....,doamna.. ma scuzi..
-Inculpat ultimul cetatean.., ce ai de spus in apararea dumitale?!.....Nimic?! Domnule judecator..doamna..ma scuzati.., in acest caz legea prevede inchisoare pe viata... plus amenda pentru sfidarea curtii !
-Cat e amenda?!
-200 de lei noi!
-Hmmm...e bine!...Exista vreun martor?
-Da.
-Unde?
-In pizda ma-tii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu