vineri, 23 aprilie 2010

Scrisoarea

fiction

-Sa -ti strangi boarfele si sa dispari la ma-ta,vaca imputita! Acum! Nu vreau sa-ti mai vad mutra aia acra niciodata! E clar?! Sunt destul de clar?!Nici macar sa nu-ti treaca prin capu' ala sec ca ti s'ar cuveni ceva d'aici.......din momentu' asta uiti c'ai avut barbat sau copil! Ca sa nu te mai retin,ca poate te-asteapta handralau' ..s'a terminat..punct! It's over! Finished! Arivederci..,gudbie...,aurevoar! Esti libera ca pasarea cerului ! Poti sa te'ntinzi cu toti cunoscutii si necunoscutii..,nu'mi pasa! A fost alegerea ta ,draga mea curva de mahala...Oooops..,era sa uit..ia-ti si scrisorica....vin timpuri grele si poate ii dai o destinatie corespunzatoare.., sa te stergi cu ea la cwr! Stai asa s'auda si prietenii tai pentru cine am muncit ca un bou zece ani. I'auziti!
"Draga mea Giulia,
astazi se implinesc doua luni de cand ne-am cunoscut...,doar doua luni, nici nu'mi vine sa cred..,am impresia ca ne cunoastem de-o viata..."
-Bai Gogule, da' pa nevasta-ta o cheama Gina ,nu Giulia...
- Ai mey rabdare si nu mai intrerupe lectura..,asta'i numele de scena..,credeti sa sunt prost?!Asaaa..,unde ramasasem..." am impresia ca ne cunoastem de-o viata.Din prima clipa in care te-am vazut am inteles ca intr-adevar lumea,viata are un sens...,in cazul meu acela de a te iubi pe tine.Stii ca nu prea ma pricep la cuvinte,..cu toate astea vreau sa-ti spun ca te iubesc cu toata puterea si indiferent ce hotarare vei lua..,voi ramane toata viata sclavul iubirii pe care ti-o port.Vreau sa stii ca orice minut pe care'l respir ,il respir impreuna cu tine...in orice loc intru ,sunt insotit de tine...gandul meu esti tu...in fiecare noapte te strang in brate si-ti sarut fruntea,obrajii,buzele..,urechile......" na ma! mai zi ceva...! Giuliiaa...Giuliiiiaaaa! si-a gasit handralau sa'i sarute urechile!....fire'ar urechile ei ale dracu'...si yo muncesc ca prostu' de dimineata pana seara sa'i sarute handralaii urechile! Asta e bai Mitica..,cand esti bun..,te ia de prost..vezi..,daca nu i'am sarutat si eu urechile?!
-Bai Gogule..,da' cine e Giulia asta ?
-Cum cine?! Uite'o!
-Gina..,tu stii despre ce vorbeste omu' asta?
-Pa dracu stiu! Nu vedeti c'a luat'o razna?! Zici c'a dat strechea'n el! De unde dracu' o fi gasit el scrisoarea aia..,nu stiu...
- Mai ai si tupeu ,boarfa ordinara! He ,he ...unde-o fi gasit el scrisoarea aia...
-Mai oameni buni..,stati oleaca sa va lamuriti ca in felu' asta nu cred c'ajungeti undeva..
- Ba da..,ajungem! La tribunal! Scap yo de curve....
Usa se deschise si in foarte mare graba intra fratele cel mic al lui Gogu,indreptandu-se direct spre bucatarie.Nici macar nu se sinchisi sa salute persoanele prezente,ba mai mult, se intoarse parca mai in graba decat intrase si foarte violent in exprimare se adresa fratelui sau:
- Mi-a luat careva o scrisoare de pe masa din bucatarie?!

O dupaamiaza linistita se aseza in oraselul de provincie,cu ceva timp in urma resedinta de judet. Oamenii se intorceau de la fabrica in grupuri,razand si bucurandu'se de patania inginerului Donose..,dar asta este alta poveste...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu