vineri, 23 aprilie 2010

Omleta de fructe

-Cetatene Paul!..,esti condamnat la moarte prin taierea capului!
-Dar.,onaorata instanta...,
-Nu intrerupe completu' de judecata!Lasa'l sa'si faca treaba!
-Dar..,domnule procuror..
-Nici un dar obraznicule...
-Evacuez sala! Liniste..,ca va ia mama dracu' pe toti!Cetatene Paul !..,Ai fost gasit vinovat pentru trei capete de acuzare: Ai respirat doua saptamani fara aprobarea consiliului judetean!..Pentru aceasta abominabila fapta ,juratii te-au condamnat la moarte prin injunghiere!Doi la mana! Ai acceptat avansurile sotiei vecinului ,careia i'ai cedat locul in autobuz! Pentru acest gest obscen juratii te-au condamnat la moarte prin infometare! Trei la mana! Ai profitat de lipsa organelor de ordine in casa la dumneata..si ai facut sex cu sotia fix in cur!
- Da' nu'i adevarat....
-Nu intrerupe completu' de judecata obraznicule!
-Liniste ! Evacuez sala! Va ia mama dracu' pe toti!Trei la mana!..
-Ati mai zis dom' judecator..,
-Idiotule! Crezi ca nu stiu c'am mai zis!?Nu ma mai intrerupeti ca va ia mama dracu' pe toti!
-Si asta a=ti mai zis dom' judecator.
-Iesi afara lindicule!Piei din fata mea! Acu'!..., Trei la mana!Ai profitat de lipsa politiei locatarilor si ai facut sex cu sotia fix in cur! Pentru acest gest bestial ,juratii te-au condamnat la moarte prin accident de masina!
-Va rog dom' judecator.., ascultati-ma..,
-Liniste!Va ia mama dracu' pe toti! Deci! Cum spuneam..,eu..,prin puterea cu care am fost investit.., si in calitatea mea de judecator.., nu tin cont de hotararea juratilor .., eu sunt de felul meu mai indulgent...,si te condamn la moarte prin taierea capului!
-Ce taierea capului bai nene? Sa intre drac'lui regizoru' odata!
-Ce regizor..?Sa intre calau'!
-Motor! Atentie!..,nu e bine..Atentie! Motor!
-Liniste! Evacuez sala! Va ia mama dracu' pe toti!
-Onorata instanta.., il chem ca martor pe Sergiu Nicolaescu..,sau mai bine pe Florin Piersic!
-Sa intre calau'!
-Ordine si disciplina! Inchideti usile sa nu intre de la Antena 1!
-Sa moara Basescu!
-Si Cartarescu!
-Inculpat! Esti condamnat la moarte prin asfixiere pentru ca ti-ai batut copiii cu motu' de la basca!
-Nu'i adevarat! Eu nu port basca!..poate cand a venit frati'miu...ala poarta basca...da' nu cred ...mi-as fi amintit...
- Domnule Sergiu Nicolaescu.., este adevarat ca inculpatu' a traversat in zi de sarbatoare prin loc nepermis?
-Eu sunt Stefan cel Mare baaa.., ce Sergiu Nicolaescu?!
-Wow!...whoowhaaa!
-Liniste! Va ia mama dracu' pe toti! Va bat de va cacatzi pe voi!
-Onorata instanta.., mie mi s'a omorat sentinta de privare de libertate .Va rog sa mentionati...
-Tinere.., ai votat cu cine trebuie?
-Mi s'a stricat stampila tocmai cand am coborat din sa.., sa dea dracii'n el de noroc..
-Domnilor.., va rog sa inchideti telefoanele celulare! Ce dracu.., va credeti la bal? E valabil si pentru tine.., tiganca imputita!
-Domnule aprod.,ajuta'l dumneata pe Tudor Vladimirescu sa semneze drac'lui mai repede si sa plece odata c'am obosit....
-Domnule Tudor Vladimirescu..,semnati drac;lui odata si plecati ,pentru ca domnul judecator a obosit!
-Onorata instanta.., nu e corect sa primiti mita de la gaozari!
- De unde era sa stiu eu ca sunt gaozari?..si pan' la urma primesc mita de la cine vreau.., ca d'aia m'a facut mama judecator!
-Fir'ar mata'dracu!
-Mama?! Sa intre calau'! Dragi concetateni!..,astazi..,aici..,prin puterea cu care am fost investit ...,declar sentinta irevocabila si imediata...sa intre drac;lui calau' ala odata!
-Batranii si copiii sa paraseasca sala !....Si femeile!
-Inculpat! Care ti-e ultima dorinta?
- Onorata instanta.., as dori sa fac dragoste cu Mihaela Radulescu!
-Sa intre Mihaela Radulescu!
-E la Piatra Neamt!..Citeste "Amintirile unei fete cuminti"...
-Ale cui?
-Da!
-Inculpat.., mai ai dreptu' la o dorinta!
-Pai ...,as vrea sa fac dragoste cu.......
-Cu cine!?!
-....cu...Teo!
-Chemati batranii si copiii!..Si femeile! Liniste! Evacuez sala!
-Domnule procuror..,dvs stiti cat de tare afecteaza criza economica gastele salbatice din delta dunarii?Credeti ca salmonella va intra in uniunea europeana?Sunteti constient ca gruparile extremiste sunt pe cale de disparite?Ce hartie igienica folositi? Dar cafea.., beti cafea? Apropo' ., eu sunt singura..sotul mi l'au rapit in Iraq.., si stiti cum e..nu vreti sa bem o cafea la redactie?
-Doamna ziarista este rugata sa nu influenteze matorii! Va rog frumos...Inculpat ..,mai ai vreo dorinta?
-Dar.., onorata instanta.., sunt nevinovat..,Dumnezeu mi-e martor..
-Sa intre Dumnezeu!
-Este in sala!
-Domnule Dumnezeu.., aveti cunostinta de faptele inculpatului?.....se pare ca n'Aveti..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu