vineri, 23 aprilie 2010

Propozitii scurte cu vagi deficiente sentimentale

Buna ziua prieteni!Ma bucur c'ati venit in numar mare la prezentarea noului cutit...Sunteti aproape doi..Dar iata si-o doamna..si'nca ce doamna! Bine-ati venit doamna! Vreti sa stiti cum functioneaza noul cutit de reparat suflete!?Foarte simplu! Dar sper ca nu va grabiti..Trebuie sa apara si cel mai bun amic din armata...,un camarad de arme..Oricum..,avem timp.Chiar trebuie sa aveti rabdare..E mai bine asa..Hai sa fac o scurta prezentare a audientei..Dansul este o cunostinta de-a mea..,mai veche.Tocmai ce-a terminat de murit un suflet pereche..,si nu cred ca mai are rost sa va explic motivul pentru care se afla aici..A venit sa'si repare sufletu' .., bineinteles! Chiar ma bucur ca ma ocup cu reparatii suflete..Mici reparatii..Am inceput de jos de tot..,intr0un atelier fara electricitate,fara apa curenta...,fara gaze!Lucram doar la foale..Ce vremuri..Imi amintesc primul client..nu prea avea bani..si-avea ceva probleme cu sufletu'.I'am zis:"du-te la D-zeu.,eu nu fac munca patriotica" A'nceput sa planga si sa se milogeasca de mine ..,cica sa'l repar de cati bani are!Ce prost! Parca eu as fi fost cizmar..,sau dentist.Ntzzz!Niciodata prietene nu fac asa ceva.Niciodata! Totusi mi s'a facut mila de el si cu toate ca era primul meu client din lume,am zis ca e mai bine sa'l repar gratis.Poate'mi fac reclama! A trecut un an,.doi.,trei..,cateodata ii reparam sufletu'..,cateodata nu.Depinde de performante.A trebuit sa'si plateasca lucrarea cu viata.Asa se'ntampla cand n'ai bani si vrei sa'ti repari sufletu'...Mi-a parut rau pentru el..Parea un tip de treaba...Nu stiu ce probleme avea cu sufletu' de sa'ngalbenise asa rau..La'nceput am crezut ca are probleme cu ficatu'...Ntzzz...Cu sufletu' avea...A murit de unu' singur ...Doctorii au spus ca din cauza glontului din cap tras de un camatar ...Dar eu nu cred ca se poate muri doar dintr-atat...Oricum..,a fost primul meu client ...,pe care l'am ajutat sa treaca cu bine peste problemele cu sufletu'. Acu' sa ne'ntoarcem la prezentare....Hei..,doamna ..,da,da, dumneata d'acolo din colt! De ce nu ti-ai luat sufletu' cu dumneata?Eu pa ce fac proba?Eeeehh! Pai vedeti cum sunteti!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu