vineri, 23 aprilie 2010

Lamentari

Printr-e-ale timpului carari si grote
bantui uneori,nascute forme nepatrunse
din taina marilor ascunse si soapta
veacului pierdut,de timp, de zbor, de dor trecut..
Ma'ndrept spre esafod urmat de patru cavaleri in frac,
care.mi soptesc din cand in cand "atat ti-a fost..,acum esti mort!"
Calaule nevinovat...,tu doar un ordin ai urmat,
sa'mi cureti sufletu spurcat de liniste si de ocara
si de se'ntampla sa regreti..,sa nu ma cauti si la vara..!
Ma'ndrept spre esafod incet..,am timp pana ajung sa iert
sa'l iert pe cel ce m'a iertat de doruri greu de alinat
sa'mi scuip tristetile'n gunoi..,am timp sa merg si la razboi
sa'mi lupt eroii cei viteji pe campurile cu macesi
s'alerg prin munti,s'aprind vapai, sa prind calutii peste vai,
sa'mi spuna taina lor cea sfanta,dar asta tot n'o sa'mi ajunga..
Ma'ndrept spre esafod si'mi cant cu ritm neghiob ultimul rand
As vrea acum sa te sarut ,timid calau nenorocit ,cu ochi si masca de argint....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu