vineri, 23 aprilie 2010

Vand trabant

bAGAMI-AS pwla'n aprobarile lor de muisti,..la ce mama dracu' comentez ca prostu' un blog si ...o sa apara dupa ce.., cacat in ploaie, o sa'mi aprobe comentariu'...adica tre' sa vada cacat in rain ce-am spus yo.s'apoi.., daca nu i'am deranjat in vreun fel personalitatea dezechilibrata , o sa mi'l aprobe.., ca si cum as face o cerere: " domnule/doamna cacat in ploaie..,va rog a'mi aproba exprimarea de cacat pe blogul dvs batut in/cu diamante..." milogilor! ! mi-a-ti stricat dupa amiaza...
Haideti sa vorbim despre lucruri serioase..,, cum ar fi de pilda Napoleon.Mare om dom'ne..mare om! Strateg de meserie,coordonator de credite, integru si democrat,republican si imparat.., mare om. Auzisem la un moment dat ca n'a avut un coi...,apoi am auzit acelasi lucru despre Hitler :) 'ai sa'mi bag pwla!Cum mama dracu'..,ma gandeam yo, ..deci smecherii astia au avut lipsa de cate'un coi...A trebuit sa ma documentez mai adanc si sa aflu ca de fapt Napoleon n'avea problema cu lipsa de coaie..,cica Hitler ar fi fost banuit in legatura cu treaba asta , respectiv lipsa unui coi.., sau pierderea in te miri ce imprejurari..nu stu..revin la Napoleon ..,si ma inclin umil in fata lui..,doar atat .Mare om! Un lucru insa m'a deranjat la corsican...dupa ce-i trage la rame Josephinei, sta el, se gandeste mai bine ..si cica ma-sa si sor'sa n'au fost curve :)...in rest., nu mai conteaza...,doar ca erau femei..O afirmatie curajoasa chiar si'n acele vremuri, cand miscarile de emancipare a femeilor nu existau inca si nici nu dadea careva vreun semn in aceasta privinta de emancipare...poate din cauza ca in acele vremuri,femeile erau suficient de emancipate.., in orice caz mult mai emancipate decat in zilele noastre....whatever...(imi permit o completare la ceea ce a spus Napoleon in aceasta privinta: toate femeile si toti barbatii cu exceptia parintilor mei ..,sunt curve!)
sa revenim la aprobarile comentariilor pe blog ..sau la Napoleon..nu mai retin .., sau mai bine sa'i urez lu' Eminescu ca tot s'apropie ziua de nastere(din certificat)...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu