vineri, 23 aprilie 2010

pupincuristumul vitaelor

...un fel de schita..

- Prietene,prefer o halba de bere rece decat o curva ordinara care n'are nici in clin nici in maneca cu arta felationismului stiintific..,se ratoi la seful sau un diletantist sugubat,proaspat avansat la functia de plutonier fara nici o perspectiva.
Plutonierul Pelvis tocmai terminase halba de bere ,cand, spre marea lui mirare ,observa ca in pachetul de tigari aflat pe masa nu se mai gasea nici o tigara.
-Ia da ba o tigare!,se adresa fara nici un pic de respect capitanului care incerca sa-si termine cafeaua intr-un mod onorabil,demn de gradul tunicii pe care o purta.Cu toate acestea ,capitanul Vaginol se conforma intocmai si in secunda imediat urmatoare intinse pachetul de tigari spre tanarul plutonier
-Ia.., poftim.. sunt pe masa...,
-Merci..,ti-o dau inapoi in cazarma..,sa nu strigi cumva dupa mine ca mi-ai dat o tigare..
Isi aprinse tigara intr-un mod atat de tacticos incat toti muschii fetei trebuira sa suporte un mare chin,latindu-se si lungindu-se in toate pozitiile si directiile permise si nepermise de o anatomie extrema.
Acest gest,permis doar unei fiinte net superioare ,impresiona la maxim recuzita de la masa sa,respectiv pe capitanul Vag,capitanulDosnici,maiorul Posterioru si lent-colonelu'Depravat.
Acesti ofiteri ascultau cu sufletu' la gura pledoaria plutonierului despre cum ar trebui sa fie o femeie adevarata,cum vede el o casnicie fericita si care e de fapt rolul si pozitia barbatului ,atat in familie cat si in societate.Cu toate ca se apropia raportul de dimineata,plutonierul Pelvis isi mai comanda o halba,a 4'a ,si reincepu incitantul subiect despre femei."Cat de mult seamana cu ta'su",isi mai sopteau din cand in cand ofiterii cu ceva vechime si experienta."Asta e drac, nu e om.., o sa ajunga mare.., mai mare ca ta'su" se mai auzea in ragazul oferit de ingititurile de bere ale plutonierului.
-Bai nene,..yo nu sunt insurat sa dau sfaturi,..da' ma uit la voi.., si nu'mi vine sa cred cat de prosti sunteti.A dica sa-mi spuna mie navasta ce sa fac...hmmmm..,ba fratele meu..,niciodata in viata sa nu permiti unei femei sa comenteze!niciodata!niciodata baa!..adica nu vreau sa zic ca sunt yo mai smecher,..da' cum o inveti.., asa o ai frate..Pai yo'i zic din start..auzi mai fata? uite asta..,asta si asta.
Si gata. Am terminat toata discutia. Nu stau yo... sa vezi ,ca ce-o fi , ca ce-o pati...Nu frate., yo sunt dintr-o bucata..ii spun direct in fata.Aici e smecheria daca vrei sa reusesti ceva in viata!Nu numai de femei vorbim acu'.In general!Pai hai sa va dau un exemplu;yo ama venit in unitatea asta de mai putin d'un an.., este?...pai frate.., daca n'as fi fost chivernisit si la locu' meu ,n'as fi ajuns asa respectat aici! asta sa va fie clar! asa ca .., nu mai stati ca boii ..si puneti odata picioru' in prag ca sa stie clar cine e sefu'!Yo asa am facut si lucru' asta se vede..Oi fi yo plutonier si voi ofiteri..,da' yo'mi vad de treaba mea.., nu ma iau dupa ala sau dupa allaltu'..,n'am treaba cu nimeni ..,asta e alba.., aia e neagra ! Adica n'as fi putut sa profit si yo de faptu' ca tata e general?Bineinteles ca as fi putut!.., dar chestia asta n'am s'o fac niciodata.., pentru ca nu'mi sta in caracter.Eu.., eu daca am sa ajung ceva in viata asta,o sa mi se datoreze numai mie.., atat!Inca o data va repet; nu conteaza ca eu sunt baiat de general!.., ca mai aud si yo pa ala,pa ala ...vezi,vezi..ca asta e baiatu' lu' Pelvis generalu'.Nu are importanta!Sau spuneti-mi voi care ma cunoasteti destul de bine..,conteaza ca tata e general?
Un nooo absolut si interminabil se auzi de la intreaga audienta a plutonierului Pelvis,care terminand de inghitit ultima picatura de bere ,isi trase recuzita si se indrepta demn spre raportul de dimineata al unei tari in vesnica tranzitie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu